IKLAN

Monday 17 September 2012

Hishamuddin Kata Tak Payah Jaminan

Ping Blog
Menteri yang seorang ini kalau mengeluarkan kenyataan mesti kena komen kaw-kaw.  Kita hairan adakah setiap kenyataan yang dibuat, beliau berfikir terlebih dahulu atau saja-saja cakap kerana ada microphone di hadapan mata. Banyak sungguh kenyataannya yang lansung tiada nilai untuk diambil atau direnung.  Bila keluar saja kenyataannya ada saja peluang untuk orang melibasnya kembali.


Baru-baru ini sebagai mengulas perbuatan khianat yang dilakukan oleh samseng jalanan yang menyimbah cat merah pada bas Jelajah Merdeka di Tangkak, Datuk Seri Hishamuddin berkata, kerajaan tidak perlu menjamin keselamatan untuk program jelajah pembangkang yang terus dicemari perbuatan khianat. "Tak payah jaminan, yang akan tentukan (penerimaan terhadap PKR) orang Johor itu sendiri," Ini lah kenyataan Hishamuddin kepada Malaysiakini. 

Selepas kenyataan beliau diterbitkan  pelbagai pihak mengkritiknya, maka Hishamuddin menyalahkan pula Malaysiakini kerana memutar-belitkan kenyataan beliau. Itulah kalau bercakap gunakanlah sekali otak bukan sekadar bibir dan lidah sahaja.  Rakaman temuramah dapat dilihat dalam Malaysiakini (sila klik  Malaysiakini).

Pihak Malaysiakini juga telah mempaparkan rakaman perbualan dengan wartawan malaysiakini melalui Soundcloud Malaysiakini.   Siapakah yang berbohong? Malaysiakini  atau Hishamuddin?.

No comments:

Post a Comment