IKLAN

Monday 24 September 2012

Mari Buat Filem Krisis Air Jatuhkan Selangor

BlogPingTool.com
Inilah kerja-kerja kotor golongan syaitan yang dikenali. Mereka akan buat apa sahaja untuk memberi  imej buruk bagi kerajan pakatan rakyat Selangor dengan mengadakan sebuah filem dokumentari bahawa Selangor sedang nazak dalam isu air bersih,   Inilah propaganda mereka umpama komunis bagi menakut-nakutkan  rakyat bahawa krisis air di Selangor merupakan satu ancaman.


Syaitan yang dikenali tidak kira wakaupun mengeluarkan belanja yang banyak untuk filem ini asalkan menepati sasaran. Orang ramai cukup faham tujuan pertama filem dokumentari  ini dibuat sudah tentu untuk menjatuhkan kerajaan Selangor.    Pelbagai cara digunakan seperti janji yang tidak ditepati kerajaan Selangor memberi air percuma dipremis terutama di flat yang tidak mempunyai meter individu. Kedua sebagai propaganda bagi menunjukkan bahawa projek air bersih Langat 2 adalah perlu untuk Selangor, sebenarnya  akan membawa laba kepada mereka dan kroni-kroni mereka. Sebab itu mereka beria sangat untuk membinanya.


Ingat syaitan dikenali merancang tetapi yang menentukannya ialah hanya Allah SWT. Belum pun filem tersebut  siap, satu dunia sudah heboh berhubung filem ini yang dibuat secara rahsia di sebuah kawasan flat.  Adakah filem ini akan menjadi salah satu senjata untuk syaitan yang dikenali merampas Selangor?.  Macam-macam ada kata Pak Abu tetapi hasilnya tidak menjadi.


Maka dapatlah segelintir orang ramai sedikit rezeki sementara kerana menjadi pelakon beratur mengusung baldi menadah air di paip lori tanker.  Lebih menarik perhatian antara celebriti terkenal yang dilaporkan berlakon sama mencari makan sesuap nasi ialah  pelakon ‘box office’ filem Senaman Punggung.  Kita mahu lihat adakah filem ini mencapai tahap ‘box office’ lagi dan akan mendapat anugerah di Pesta Filem Malaysia 2012 kelak?. Tunggu.

No comments:

Post a Comment