IKLAN

Thursday 11 October 2012

Satu Undi Untuk BN Adalah Undi Untuk Najib-Mahathir Bukan Untuk Soros

Ping Blog
Tun Mahathir dalam satu kenyataannya menyebut "satu undi untuk pembangkang adalah undi untuk Soros."  Puak-puak pencacai Umno penulis blog pro-kerajaan dan akhbar milik Umno, Utusan Malaysia, mengecam NGO, termasuk badan hak asasi manusia, Suaram dan gerakan reformasi pilihan raya, BERSIH kerana menerima pembiayaan daripada Open Society Foundation Soros.


Tun Mahathir juga menuduh Malaysiakini bersekongkol dengan Soros  untuk perubahan rejim dan akan melantik perdana menteri dan menteri-menteri dalam kerajaan Malaysia sebagaimana yang diarahkan. 

Kini terbongkar (klik) sudah Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak  juga telah mengadakan pertemuan peribadi dengan jutawan George Soros di New York dua tahun lalu  iaitu pada   27 Sept 2010  di Plaza Hotel, Manhattan, semasa menghadiri persidangan Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu (PBB).


Apa lu mau cakap Mahathir.  Itulah kalau cakap pandang-pandang.  Semua orang faham makin tua, kita mudah lupa. Maka ‘confirm’ sudah ‘satu undi untuk Barisan Nasional adalah undi untuk Najib juga Mahathir’. Selisih Malaikat 44. Oleh itu jangan undi Barisan Nasional.


No comments:

Post a Comment