IKLAN

Monday 19 November 2012

DOA Jatuhkan Umno BN

Ping Blog
Tindakan PAS mengadakan solat hajat (klik) yang mendoakan kehancuran Umno dan Barisan Nasional (BN) direstui oleh Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang bertegas tindakan membaca doa sedemikian tidak salah dan dibolehkan dalam Islam, lebih-lebih lagi Umno pun sudah tolak Islam dan memperlekehkan Islam.

Maka bersuaralah pula puak-puak pencacai Umno BN dengan bebabagai kata-kata mencemuh perbuatan Pas yang mendoakan kehancuran sesama umat Islam. Maka di Kedah pula dilaporkan sebaliknya  Umno pula mendoakan kesejahteraan umat Islam termasuk Pas.  Nak cari 'political milage' ler tu. Baguslah  macam itu.  Bersama-samalah kita membaca doa tersebut oleh setiap rakyat Islam yang mahukan perubahan menggantikan Umno dengan pimpinan baru negara menolak segala kemungkaran.  


Sebelum itu lihatlah penjelasan berhubung mendoakan kepada orang-orang yang zalim oleh Dr Mohamad Asri Zainal Abidin mantan Mufti Perlis (klik video).





DOA UNTUK JATUHKAN BN

Ya Allah mudahkanlah perjalanan kami ke Putrajaya - 3x
Ya Allah hukumkanlah UMNO BN - 3x

Dalam pilihanraya ke-13 ini, kezaliman UMNO BN 50 tahun lebih kepada agama Mu, kepada hamba Mu kepada negeri kami. Ya Allah, Engkau lebih mengetahui tentang hal kami.

Kami hambaMu datang dari tempat jauh dan dekat, berkumpul di tempat yang penuh berkat, di malam bersejarah ini. Ya Allah Engkau lebih mengetahui mengenai kami. Kami hamba-hambaMu Ya Allah, datang dari jauh dan dekat berkumpul di malam yang berkat.

Ya Allah ampunilah dosa kami. Dosa kedua ibu bapa kami - 3x.
Janganlah Engkau mengazabkan kami Ya Allah, kami hamba-hambaMu.

Sekiranya Engkau ampuni dosa kami, Engkau Tuhan pengampun lagi maha penyayang penuh kasih sayang.

Ya Allah, kuatlah iman kami. murahkan rezeki, amankan rumahtangga, negeri dan negara kami, cemerlangkanlah anak-anak kami.

Anak-anak kami adalah amanah dariMu Ya Allah. Berilah mereka berjaya di dunia dan di akhirat nanti. Berilah mereka berjaya untuk menolong Sunnah Muhammad SAW.

Ya Allah hukumkan UMNO.

Ya Allah hukumkan UMNO BN.

No comments:

Post a Comment