IKLAN

Friday 11 May 2012

HARAM JADAH Perkataan Rasmi Najib

Ping my blog
Datuk Seri Najib telah merasmikan penggunaan perkataan HARAM JADAH. Perkataan HARAM JADAH ini  biasanya digunakan oleh orang-orang yang komfius, untuk menunjukkan kemarahan kepada orang-orang yang tidak sehaluan dengan mereka. Perkataan ini selalunya digunakan oleh orang-orang yang rendah ahlaknya.   

Sekarang baru jelas dan kelihatan,  anak seorang negarawan iaitu anak kepada seorang Perdana Menteri Malaysia Kedua, Allahyarham Tun Abd Razak bin Hussien yang dilihat cool, segak rupanya sebenarnya adalah seorang yang mempunyai rendah ahlak dan kotor, selama ini tersembunyi.

Allah Maha Kaya.  Tuhan telah menunjukkan sikap sebenar Najib.  Patutlah dalam menwujudkan gagasan 1Malaysia jelas menampakkan di depan Melayu berkata lain di depan bangsa Cina dan India lain lagunya. Bermuka-muka.

Warga Felda telah mendengar sendiri kata-kata Najib HARAM JADAH pada 8 Mei 2012 di Jengka 8, Jerantut semasa pengumum “durian runtuh” kepada warga Felda. Inilah tarikh keramat kata-kata  Haram Jadah Najib yang ditujukan kepada warga Felda yang tidak mengikut kehendaknya dalam penyenaraian Felda Global Venture Holdings Sdn Bhd (FGVH).

Mulai sekarang kita boleh menggunakan perkataan HARAM JADAH Najib sebagai mengambil semangat seorang Perdana Menteri Ke-6,  pemimpin kerajaan1Malaysia jika kita mahu menunjukkan kemarahan kita.

No comments:

Post a Comment